Alguien va a hacer prácticas de 1º? - COM_KUNENA_PAGES 2 - Foro Ambientales UNED
FacebookTwitterLinkedInRSS Feed
× Foro para temas relacionados con el centro asociado de Pontevedra.

Alguien va a hacer prácticas de 1º?

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
8 años 10 meses antes #8889 por Martim
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Perdoa a tardanza... non paso pola páxina tódolos días.

Pois a UNED é unha carreira de fondo, hai que ter paciencia e costancia.

A maioría dos alumnos da UNED é xente que traballa, e por iso escolle estudar a distancia. Seguro que tamén os hai que se dedican só a estudar a carreira, pero aínda non coñecín a ningún en persoa.

O tempo que podes tardar en rematar a carreira vai variar segundo o tempo que lle podas dedicar ao día e as túas capacidades.

Eu por exemplo, saqueime unha media de 40-45 créditos ao ano traballando a xornada partida nun horario bastante malo no que saía as 20 h do traballo. Eu non tería sido capaz de sacar un curso por ano, sin embargo si que coñezo xente que sacou 60 ou algún crédito máis nun ano.

O meu consello é que o primeiro ano non collar moitas asignaturas, xa que tes que acostumbrate á metodoloxía da UNED, e se colles moitas, igual suspendes moitas, desmotívaste, e deixas a carreira.

Se colles poucas e as aprobas, vaite motivar moito e ademáis xa vas ter un criterio propio para saber cal é o nº de créditos aproximados que te ves capaz de sacar tendo en conta as horas que lle podas dedicar.

Se tes máis dúbidas, pregunta.

Un saúdo.

Presidente - Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Please Identificarse or Crear cuenta to join the conversation.

8 años 10 meses antes #8897 por agarcia4527
Hola, e graciñas por contestar unha vez máis.

Como xa dixen nalgunha mensaxe estaba super ilusionada con esta carreira, xa levo dende o 2006 con ganas de matricularme pero por falta de tempo e "medo" funo deixando.
O final este ano matriculeime a última hora e coma sempre as cousas a correr nunca saen ben. Dentro de un mes, máis ou menos, quedo no paro e iso doume ánimos e pensei que tendo máis tempo podria matricularme de todas as asignaturas de primeiro, non sei en que estaba pensando. Debinme creer superwoman ou algo así. E iso que tuven ata o 3 pa modificar a matrícula pero o único que fixen foi deixar física, (que xa é bastante).
As do primer cuatrimestre gústanme moito e espero ter "sorte" e entendelas ben. Penso ir as tutorias.
Espero encontrarte algún día por ahí, porque xa vexo que participas activamente en charlas, e interésache o tema. A min tamén. Tamén espero relacionarme algo máis cos compañeiros da carreira que sempre é interesante pa andar máis o día.

Un saúdo.

• Laura Pérez
  • Usuario senior
  • Usuario senior
  • solo los peces muertos siguen la corriente del rio
8 años 10 meses antes #8904 por Laura Pérez
bueno, pois eu tamén estou ainda que pouco, teño que recoñecer que vou pouco polo centro asociado, e máis, este ano que collín un número de créditos que da vértigo,non podo perder moito o tempo e pasarei por ali para facer exámenes e pouco máis, estou polo plan antiguo pero se algunha vez precisas algo, ti pregunta que se te podo solucionar algo aqui estou ;)

8 años 10 meses antes #8905 por Martim
Ola de novo,
agarcía, non te agobies moito, ao mellor estando no paro sí que sacas ben o curso, e tamén ten enconta que existe setembro, que pode ser considerado como un cuatrimestre máis á hora de repartirte as materias e estudar.

En calquera caso, non te desanimes, o primeiro ano sempre é o máis dificil, xa que ademáis de estudar tes que familiarizarte coa UNED.

Como ves, este foro de Pontevedra non está moi animado, pero é que pasa como cando saes a tomar unhas cañas e entras nun bar vacío: prefires ir a outro con máis ambiente e máis xente, así que seguide aparecendo por aquí, que xa se irá unindo a xente.

Xa andamos Laura, tí máis eu, así que como o Xabarín Club: cada día somos máis.

Saúdos.

Presidente - Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Tiempo de carga de la página: 0.644 segundos
Gracias a Foro Kunena